יום שני, 13 ביולי 2020

יוגה וכאבים

                                                 אינדקס פוסטים בבלוג לפי נושאים

אני כל כך מתרגלת לזה שהגוף שלי חסר גמישות שזה נראה לי שככה זה, כאילו ככה נולדתי
אבל האמת שממש לא, אני זוכרת את עצמי ילדה צעירה חזקה וגמישה
אני הולכת ומתאבנת עם השנים😅
אבל
כל פעם שלקחתי שיעורי יוגה זה השתפר
זה משתפר מיד אחרי השיעור. אני קלה יותר, והאמת גם שמחה יותר
ליוגה יש יכולת עצומה לטפל בדברים האלה, חוסר גמישות וכאב, ואפילו מצב רוח
אני אישית צריכה ללכת לשיעור ממשי עם מורה כדי לתרגל, כי אני צריכה שוטר שיכריח אותי 😏
אבל יש כאלה שיעדיפו ללמוד בבית מכל מיני סיבות
אם זאת אמא שמנסה להספיק את הזמן שבו הילד ישן והיא רוצה לתרגל קצת. בין אם זה בשעות הבוקר או בשעות הלילה.
ואם זה פשוט איש או אישה עובדת שמתקשים להספיק להגיע לשיעורים קבועים וצריכים את הגמישות הזאת.
בשביל זה יש שיעורים דיגיטליים,גמישים,אפשר לעשות מתי ואיפה שרוצים, וגם כמה שרוצים

כמו השיעורים של המורה המקסימה הזאת שהם ממוקדים בכאבי גב תחתון,שיש לכל כך הרבה אנשים ונשים:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה